
Olipa hieno päivä tämän kesän PERHEBIITSIN parissa. Keli oli mitä parhain ja joukkueet iskussa heti aamusta lähtien 
Turnaus pelattiin kuuden joukkueen voimin ja mikä hienointa, myös muutama uusi perhe oli saapunut tavoittelemaan kiertopalkintoa.
Tämän vuoden mitalikolmikon muodostivat Elimäen Etanat, Kotikujan Kompuroijat sekä RyhmäRämä. Sijoille 4-6 itsensä pelasivat Biitsibanskut, Temptation Koulukatu ja PeLe. Tämän vuoden erityismaininta joukkueelle Temptation Koulukatu.
Tasokkaita pelejä, jännitystä ja myös jälleen kerran mahtavaa panostusta kisa-asuihin. Kiitos mukana olleille joukkueille!

| 10.06.2026 21.17 | NAPEROKISAT |
| 25.05.2026 20.30 | KESÄLENTIS |
| 24.05.2026 20.16 | A-tyttöjen sijoitusturnaukset päättivät kauden |
| 12.05.2026 18.54 | A1-tytöt välieräturnauksessa Espoossa |
| 12.05.2026 18.50 | A2-tytöt kotihallissa |
| 05.05.2026 18.40 | U17-tyttöjen kausi päätökseen |